تماس با آگهی دهنده
غذاساز چندکاره برقی Cooking
غذاساز چندکاره برقی Cooking
غذاساز چندکاره برقی Cooking
غذاساز چندکاره برقی Cooking
غذاساز چندکاره برقی Cooking
غذاساز چندکاره برقی Cooking

غذاساز چندکاره برقی Cooking

تهران
برند Cooking
وضعیت کالا تامین کننده
سلام
تقریبا میشه گفت ما برای پختن همه غذاها به نوعی به خرد کردن نیاز داریم. حال این خرد کردن میتواند برای درست کردن یک سالاد سالم گیاهی باشد یا این که برای تکه تکه کردن و مخلوط کردن گوشت! ما میتوانیم این کار را خودمان و با استفاده از کارد انجام دهیم ولی زمان و انرژی زیادی صرف خواهد شد و نتیجه هم همیشه دلخواه نخواهد بود.
از طرفی با توجه به موجود بودن ابزار مناسب این کار در بازار ، دیگر به هیچ عنوان انجام دستی این کار منطقی به نظر نمیرسد. خرد کن ها و غذاساز های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام کار خرد کردن و مخلوط کردن نوعی غذا را انجام میدهند ولی اگر میخواهید خریدی داشته باشید که تمام نیاز ها را یکجا برطرف کند ، محصول امروز را به هیچ عنوان از دست ندهید.
غذاساز چندکاره برقی Cooking محصولی از برند Universal Food King میباشد و واقعا مثل نام برندش به پادشاه آشپزخانه شما تبدیل خواهد شد. با این غذاساز میتوانید هر چیزی از سوپ و سالاد گرفته تا کوفته و کباب ها را به راحتی خرد و مخلوط کرده و آماده طبخ کنید. قطعات این غذاساز هم به راحتی جدا میشوند که این کار شستشوی آن را بسیار راحت تر خواهد کرد.
ابعاد این محصول 24/2 در 18/6 در 18/2 سانتیمتر و گنجایش آن 2 لیتر است. ظرف آن از جنس شیشه نشکن و بقیه قسمت ها با مرغوب ترین جنس پلاستیک فشرده پوشانده شده است. وزن این کالا 1 کیلوگرم میباشد و تیغه هایی تیز از جنس استیل ضد زنگ دارد. این عذاساز با توجه به داشتن موتور مسی با قدرت بالا میتواند هر چیزی را بسته به اندازه دلخواه شما ریزتر و ریزتر کند.

قیمت : ۳۵۰۰۰۰ تومان

برای سفارش، کد 52984071 را به 10004410 ارسال کنید تا یکی از کارشناسان با شما تماس گرفته و سفارش شما را همراه با راهنمایی و پاسخ به سؤالاتتون ثبت می کند.
با تشکر از شما
۳۵۰,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان