تماس با آگهی دهنده
آزمایشگاه کالیبراسیون سنجش گستر کاوه aspect-image

آزمایشگاه کالیبراسیون سنجش گستر کاوه

تهران
آزمایشگاه کالیبراسیون سنجش گستر کاوه فعال در زمینه کالیبراسیون، تعمیر و تنظیم تجهیزات اندازه گیری مطابق با صلاحیت های موجود در گواهی نامه های این شرکت می باشد.
از دیگر زمینه های فعالیت این شرکت تامین تجهیزات کالیبراسیون با پشتیانی ایده گستر کاوه (شرکت مادر ) می باشد و این نکته به ما این فرصت را داده که با بهره گیری از نمایندگی های انحصاریWIKA /Dh-budenber و ISOTECH آزمایشگاههایی با جدید ترین و پیشرفته ترین استانداردهای مرجع و نیروی متخصص و کارآزموده داشته باشیم.
آزمایشگاه کالیبراسیون پرایمری سنجش گستر کاوه مجهز به تجهیزات رده اول فشار در ایران بوده و به عنوان اولین آزمایشگاه پرایمری با حفظ ردیابی در ایران آماده ارائه خدمات می باشد.
در این راستا ما بهترین توان اندازه گیری را در داریم که می توانید در گواهی تایید صلاحیت ما آن رامشاهده نمایید.
از دیگر کمیت های قابل کالیبره در آزمایشگاه های ما کالیبراسیون دما، کالیبراسیون جرم و حجم، کالیبراسیون شیمی، کالیبراسیون نیرو و ابعاد می باشد.
برای آشنایی بیشتر با آزمایشگاه های ما به وب سایت ما(www.sgk-ir.com) مراجعه نمایید.
همچنین این شرکت مجهز به ولوشاپ با پیشرفته ترین تست بنچ از شرکت ITAL CONTROL ایتالیا در مکانی بالغ بر 1000 متر مربع جهت عملیات کالیبراسیون، تعمیر و تنظیم شیر های اطمینان می باشد.
آزمایشگاه کالیبراسیون ما دارای گواهی نامه به شماره ISO/NACI 17025 NO 150 از نظام تایید صلاحیت ایران (NACI) می باشد و و در این راستا ردیابی خود را به استاندارد های ملی و بین المللی از جملهUKAS وDKD حفظ نموده است.
همچنین این شرکت دارای فعالیت بسیار چشمگیری در زمینه تامین تجهیزات کالیبراسیون همراه با گواهی قابل ردیابی و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه تاسیس آزمایشگاه با استفاده از امکانات بازرگانی در بخش ایده گستر کاوه و امکانات فنی در آزمایشکاه داشته است

کالیبراسیون کمیت دماو رطوبت:
کالیبراسیون انواع: ترموکوپلها، ترمومترهای مقاومتی، ترانسمیترهای دما، ترموسوئیچها، ترمیستورها، ثباتها و نشان دهنده های دما، محیطهای دمائی خشک و تر رطوبت سنج و محیط
کالیبراسیون کمیتهای جرم و حجم:
کالیبراسیون انواع: ترازو، وزنه، باسکول، ظروف حجمی
کالیبراسیون کمیت ابعاد:
کالیبراسیون انواع: کولیس و عمق سنج، میکرومتر، ساعت اندازه گیری، ارتفاع سنج، الک، گونیا، زاویه سنج و نقاله، متر نواری، خط کش، فیلر، شعاع، شابلون، دنده، گام، R سنج و پروفایل پروژکتور
کالیبراسیون کمیت نیرو:
کالیبراسیون انواع: لودسل و دستگاه نیروسنج در حالت کششی و فشاری، سرعت و جابجایی دستگاه نیرو، اندازه گیری دور و زمان
کالیبراسیون کمیت شیمی:
کالیبراسیون انواع: PHمتر، هدایت سنج، هیدرومتر، رفراکتومتر، اسپکتروفتومتر، کدورت سنج و الکل سنج
کالیبراسیون کمیت فشار:
کالیبراسیون انواع: گیجهای فشار و خلاء، مانومترهای فشار آب و جیوه، فشارسنجهای اختلاف فشاری، ترنسدیوسرهای فشار، پرشرسوئیچ ها، ترنسمیترهای فشار، ثباتهای فشار، شیرهای اطمینان و ...
کالیبراسیون شیرهای اطمینان (Safety Valve)
این شرکت موفق به راه اندازی Valve Shop در مکانی بالغ بر 1000 تر مربع در سال 94 شده است و در این راستا با بهره گیری از نمایندگی رسمی از شرکت ITAL CONTROL ایتالیا مجهز به جدید ترین تست بنچ مدلSVA-100 در ایران بوده و تست و کالیبراسیون شیر های اطمینان را با بالاترین سطح دقت انجام می دهد.
کالیبراسیون انواع تجهیزات مرجع فشار Primary:
اولین آزمایشگاه پرایمری ایران با بالاترین سطح دقت ، مجهز به کالیبراتور های فشار کلاس A با قابلیت ردیابی به DKD آلمان
کالیبراتورهاي فشار با بار مرده (Dead weight tester) در سطح پرايمري (بالاترين مرجع فشار( تست گیج ها کالیبراسیون انواع کالیبراتورهاي فشار در سطح پرايمري با بهترين توان اندازه گیري
كاليبراسيون انواع تجهيزات مرجع دما
آزمایشگاه کالیبراسیون دما این شرکت توسطISOTECH انگلستان مجهز شده است و قابلیت كاليبراسيون تجهيزات پرايمري شامل انواع سنسورهاي شبه استاندارد. (ترمومتر های مقاوتی و ترموکوپل های مرجع) را دارا می باشد.
این آزمایشگاه مجهز به ترمومتر مقاومتی استاندارد (SPRT Model: 909 H) و ترموکوپل مرجع(Standard thermocouple Model :CTP9000) با قابلیت ردیابی بهUKAS انگلستان وDKD آلمان می باشد.
کالیبراسیون ترمومتر و ترموکوپل های مرجع بر اساس استاندارد ISO IEC 751 و ISO IEC 584 می باشد و همراه با معادلات درون يابي و ضرائب جهت سنسور هاي شبه استاندارد و نمودارهاي پايداري و يكنواختي دما جهت محيط هاي كاليبراسيون گزارش می گردد.
فروش تجهیزات کالیبراسیون تحت نمایندگی های رسمی و به همراه گواهینامه معتبر و قابل ردیابی به مراجع بین المللی

آدرس وب سایت : www.sgk-ir.comوwww.igk-ir.com
شماره موبایل و ارتیاط از طریق تلگرام : 5956817 - 0912 و 0225748-0919
تهران، بلوار میرداماد، خیابان نساء، کوچه پیرزاده، پلاک3.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان