تماس با آگهی دهنده
خدمات طراحی و نصب درب های اتوماتیک
خدمات طراحی و نصب درب های اتوماتیک

خدمات طراحی و نصب درب های اتوماتیک

تهران
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تامین کننده
شرکت IGADOOR با بیش از 13 سال سابقه اجرایی در پروژه های مهم ،متخصص در زمینه انواع درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی و حفاظتی و سیستم های هوشمند مدیریت ساختمان می باشد . ما در ایران مفتخریم تا بهترین سیستمها و برند های روز دنیا را در زمینه فعالیت خود به کارشناسان و متخصصین صنعت ساختمان در کشور معرفی نماییم.
این شرکت این هدف را در پیش دارد تا با امید به خداوند متعال و تکیه بر سوابق ممتد اجرایی مدیران و کارکنان خود، پس از بررسی های کارشناسانه و تطبیقی انواع درب های اتوماتیک ،سیستم های امنیتی و حفاظتی و سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان از برترین برند ها و تولید کنندگان مختلف سراسر جهان به اروپا و با در نظر گرفتن اصول فنی و رعایت اصل مشتری محصولی با کیفیت و اقتصادی به مشتریان ارجمند معرفی و عرضه نماید.
استفاده مهم ترین مراکز تجاری و اداری ،ارگانها، سازمان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، هتل ها، شرکت ها و … در سطح دنیا گواهی بر کیفیت و عملکرد عالی این فن آوری دارد. درب های اتوماتیک ارائه شده توسط این شرکت عمدتا از کشور های ایتالیا ، آلمان و فرانسه می باشد . این شرکت عهده دار نصب، راه اندازی، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در سطح ایران می باشد. ما امیدواریم با معرفی خود به بازار ایران زمینه ساز ورود تکنولوژی روز دنیا باشیم .با این دیدگاه امیدواریم با ارتقاء کیفیت و بالا رفتن عیار سازه های ساختمانی و نهایتا صرفه جویی موثر در مصرف انرژی باعث رضایت خاطر مشتریان باشیم.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان