تماس با آگهی دهنده
فروش خط کامل دستگاه تولید زغال فشرده
فروش خط کامل دستگاه تولید زغال فشرده

فروش خط کامل دستگاه تولید زغال فشرده

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار برای خود و کسب درآمد از آن هستید پیشنهاد میکنیم کمی روی راه اندازی خط تولید زغال فشرده فکر کنید. با توجه به نیاز بالای کشور ما و نیز کشورهای همسایه به این ماده برای استفاده در کافه هاف چایخانه و قلیان سراها و .... شما می توانید به راحتی کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به درآمد برسید.

آشنایی با خط تولید زغال فشرده و کسب درآمد از آن
حتما تا بحال نام زغال را تنها برای درست کردن کباب و جوجه روی منقل و یا برای درست کرد قلیان شنیده اید. اما آیا می دانستید که می توان از این ماده به منظور کسب درآمد هم استفاده کرد؟ تولید زغال و زغال فشرده یکی از کسب و کارهایی است که شما می توانید مشغول به انجام آن شده و خط تولید زغال فشرده ی خود را راه اندازی کنید. برای این منظور شما نیازمند تجهیزات این حوزه هستید و به یک گروه حرفه ای که به فروش دستگاه های خط تولید زغال فشرده مشغول هستند نیاز پیدا میکنید. یکی از شرکت های بسیار موفق و مجرب و در عین حال حرفه ای در این زمینه را می توان گروه سازنده خط تولید زغال فشرده مهندس امیر پرهام (09146620034) به شمار آورد. شما می توانید با مراجعه به سایت این گروه تولیدی از کلیه ی خدماتی که آنها اائه می دهند بهره مند شوید. خدمات ارائه شده به وسیله ی گروه مهندس پرهام (09146620034) علاوه بر فروش دستگاه های خط تولید زغال فشرده و فروش خط کامل دستگاه تولید زغال فشرده شامل نصب و راه اندازی کامل این دستگاه ها نیز می شود. علاوه بر این اگر شما در زمینه ی آموزش هم به دنبال مرجعی مطمئن و معتبر هستید این گروه با سابقه ی کاری 5 ساله در این زمینه می توانند بسیار کمک کننده باشند. به همه ی اینها اضافه کنید که این گروه امکانات خرده فروشی و عمده فروشی زغال در قالب های مختلف نظیر شمش و سکه ای را هم در اختیار عموم قرار می دهد. کلیه ی خدمات ارائه شده به وسیله ی گروه مهندس پرهام (09146620034) در کلیه ی استان های کشور قابل دریافت بوده و شما با محدودیت موقعیت مکانی روبرو نیستید.

چطور کسب و کار خودمان در تولید زغال فشرده را راه اندازی کنیم؟
یکی از کسب و کارهایی که اگر براساس اصول و به درستی انجام شود می تواند سود سرشاری را نصیب موسس خود کند راه اندازی خط تولید زغال فشرده است. در کشور خودمان و نیز در سایر کشورهای همسایه و خاورمیانه ای با توجه به این که مکان هایی نظیر سفره خانه ها، قلیان سراها، رستوران های سنتی، چایخانه ها، کافه هایی که به سرو غذاهای سنتی بر روی زغال های فشرده بسیار زیاد و در عین حال محبوب هستند سرانه ی مصرف زغال فشرده بسیار بالا است. لذا اگر فردی قدم در راه تولید این ماده بگذارد و در این راه از آموزش های درست و اصولی بهره گرفته و سپس خط تولید خود را به همراه دستگاه های مناسب آن راه اندازی کند می تواند با کمی تلاش و زحمت قطعا به موفقیت برسد و رفته رفته کار خود را توسعه داده و آن را بزرگتر کند و در نهایت سبب افزایش درآمدهای خود شود. در این میان انتخاب یک مرجع درست برای آموزش های اولیه از اهمیت بالایی برخوردار است. مرجعی که علاوه بر ارائه ی آموزش های جامع پشتیبانی نیز در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید در نهایت بدون هیچ مشکلی کار خود را آغاز کنید و هر کجا هم که به مشکل برخوردید بدانید کسی برای کمک به شما وجود دارد. اگر به دنبال چنین مرجعی هستید گروه مهندس پرهام (09146620034) برای ارائه ی خدمات به شما آماده است. علاوه بر آموزش و پشتیبانی با توجه به این که این گروه گروه سازنده خط تولید زغال فشرده هم هست شما می توانید برای خریداری دستگاه های خط تولید خود و سپس نصب و راه اندازی آنها هم از خدمات این گروه بهره مند شوید.

آشنایی با پروسه ی انجام شده در دستگاه های خط تولید زغال فشرده
برای ساخت زغال فشرده از سه ماده ی اولیه ی خاک اره، خاک زغال و پوست گردو استفاده می شود. در دستگاه های خط تولید زغال فشرده که دارای سرند، آسیاب و میکسر و ... هستند، این سه ماده ی اولیه طی یک فرآیند وارد شده و الک می شوند. پس از آن با یکدیگر آسیاب شده و بعد از انجام این کارها با کیفیت بسیار بالا به وسیله ی یک میکسر یا همان مخلوط کن با هم ترکیب میشوند. سپس مخلوط تولید شده وارد دستگاه خشک کن می شود تا رطوبت آن گرفته شده و کاملا خشک شود. نکته ی مهم تولید زغال از نوع فشرده را شاید بتوان همین بخش به شمار آورد. یعنی خشک شدن زغال. اگر زغال ها به خوبی خشک نشوند و رطوبت آنها گرفته نشود در پروسه ی بعدی که فشرده کردن زغال ها و یا اصطلاحا بریکت سازی است با مشکل مواجه خواهیم شد. این پروسه به کمک دستگاهی به نام اکسترودر انجام می شود و طی آن مواد اولیه ی زغال به خوبی به هم فشرده شده و به بریکت زغال تبدیل می شوند. حال این بریکت ها پس از این که پروسه ی تولیدشان به اتمام رسید می بایست در کوره قرار گرفته تا پخته شود و به این منظور آنها را بر روی پالت هایی که به منظور همین کار طراحی شده است قرار می دهند و وارد کوره می کنند تا برای یک روز کامل یعنی بیست و چهار ساعت در این فضا باقی بماند.بعد از اتمام این بیست و چهار ساعت ابزاری به نام پالت خفه کن روی زغال ها قرار می دهند. با به اتمام رسیدن این مرحله زغال ها آماده هستند و می بایست وارد فاز بسته بندی شوند.
دستگاه های خط تولید زغال ازنوع فشرده شامل چه مواردی هستند؟
ممکن است بپرسید به طور کلی برای راه اندازی خط تولید زغال های فشرده می بایست چه دستگاه ها و نیز چه متریال هایی در اختیار داشت؟ پاسخ شما در ادامه آورده شده و به شرح زیر است:
• دستگاه آسیاب
• دستگاه سرند یا الک
• دستگاه میکسر یا مخلوط کن
• دستگاه اکسترودر
• پالت
• پالت خفه کن
• متریال اولیه با کیفیت بسیار بالا شامل
• خاک اره
• پوست گردو
• و خاک زغال
• دستگاه های بسته بندی زغال

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان