تماس با آگهی دهنده
فروش ماسک نانو aspect-image

فروش ماسک نانو

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
به منظور کمک به بهبود شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و سفارش تمامی پزشکان کشورمان مبنی بر استفاده ی همه ی مردم ایران از ماسک ، شرکت آسان نما که به طور تخصصی در حوزه «پوششهای پایدار ضدعفونی کننده» فعالیت می‌کند، اقدام به تولید و فروش محدود ((ماسکهای نانو )) با نام نور پاک نموده است .
ماسک نانویی نورپاک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که استفاده از آن به شما پیشنهاد می گردد .
1 - ضدویروس
2- دارای مکانیزم فوتوکالیستی با استفاده از ذرات نانو نظیر تیتان که قادر به استریل کردن سطح خود و هوای عبوری از آن خواهد بود.
3- شارژ مجدد با نور خورشید : با هرگونه نور مرئی (نور خورشید یا انواع نور داخلی) شارژ می‌شوند و عملکرد آنتی باکتری و آنتی ویروس قوی از خود بروز می‌دهند
4- طول عمر : برخلاف انواع ماسکهای معمولی که حداکثر برای یک شیفت کاری (8ساعت) قابل استفاده هستند و پس از آن خاصیت خود را از دست داده و حتی خود می‌توانند باعث آلودگی شوند، «ماسکهای نورپاک»، بسته به نوع پارچه و نحوه تثبیت مواد سطح بیرونی با استفاده از نانوذرات با پایه فوتوکاتالیستی با پایدار ماندن خاصیت ضدمیکروبی و ضدویروسی بدون نیاز به شستشو و حفظ ساختار الیاف بکار رفته در ماسک، بین 1 تا 3 ماه عمر مفید دارند
5- خاصیت خود تمییز شوندگی : سطح بیرونی این ماسکها، خاصیت «خودتمیزشوندگی» دارد. کافی است با اسپری آب یا قراردادن در جریان آب کم‌فشار، سطح ماسک را خیس کنید و در معرض آفتاب آن را خشک کنید. با مراقبت از پوشش نانویی سطح بیرونی ماسک، طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت محصول با شماره ی 09109821462 تماس حاصل فرمایید .
۷,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان