تماس با آگهی دهنده
مشخصات پارکت لمینیت خوب و بد aspect-image

مشخصات پارکت لمینیت خوب و بد

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
پارکت های بد با گذشت زمان رنگ های خود را تغییر و یا از دست می دهند، مقاومت آنها در برابر آب ضعیف است و بسیار آسیب پذیر می باشند.
اما پارکت خوب دوام و مقاومت خوبی دارد و برای سالیان زیادی می توان از آنها استفاده کرد. ضخامت تایل های پارکت در کیفیت و صدایی که بعد از حرکت یا قدم زدن روی آنها به گوش می رسد تاثیر بسزایی دارد. کیفیت پارکت و ضخامت تایل ها با هم رابطه مستقیم دارند و هرچه ضخامت تایل های پارکت بیشتر باشد، دوام و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.
منظور از ضخامت همان مغز HDF است که در 8، 10 و 12 میلیمتر تولید می شوند. ضخامت 8 میلیمتر از دیگر انواع آن پرکاربرد تر است. این رده بندی در پارکت لمینت ها با نماد AC شناخته می شود. چنانچه به دنبال پارکت لمینتی مناسب خانه، مغازه یا مکانی پر رفت و آمد هستید درجه های AC3 یا AC4 را به شما پیشنهاد می کنیم.
در این بین پارکت لمینت آرتا یک برند داخلی ممتاز و برتر است که پارکت لمینت را تا درجه AC5 نیز تولید نموده و به راحتی با رقبای خارجی خود رقابت می کند و طرفداران زیادی دارد.
فروشگاه آنلاین مای دکوری بهترین برندهای پارکت لمینت و بهترین مقاله ها را برای انتخابی صحیح در اختیار مشتریان محترم گذاشته است.
Http://www.mydecori.com
02133126516

پارکت، پارکت لمینیت، لمینیت، پارکت لمینت AC4، پارکت لمینتAC3، پارکت لمینت AC5، پارکت لمینت آرتا، پارکت آرتا، پارکت لمینت خارجی،

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان