تماس با آگهی دهنده
نصب و تعمیر کولر گازی در تهران
نصب و تعمیر کولر گازی در تهران

نصب و تعمیر کولر گازی در تهران

تهران
در فروشگاه بادبزن(در خصوص نصب کولر گازی و کلیه خدمات کولر گازی) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در حیطه ی کولرگازی ، سرویس کولرگازی ، تعمیر کولرگازی ، نصب کولر گازی ، خدمات کولرگازی ، لوله کشی کولرگازی ، و کلیه امور مربوط به کولرگازی در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.
در ابتدای نصب کولر گازی باید سینی پنل را نصب کرد که وظیفه نگهداری پنل داخلی را دارد. این سینی باید تراز شده نصب گردد این سینی باید 10 تا 30 سانتی متر از سقف فاصله داشته باشد با توجه به جایگذاری پنل داخلی موقعیت کندانسور بیرونی را مشخص کرده و برای کندانسور یک پایه زمینی یا دیواری تعبیه میکنید.
در صورت داشتن قصد تعمیر کولر گازی نگران تعمیرات آن نباشید! تعمیرکاران ما در فروشگاه بادبزن همه روزه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما می باشند! فروشگاه بادبزن برای تعمیر کولر گازی دارای بیش از 150 متخصص می باشد و این افراد با تجربه دارای مجوز های معتبر و تخصصی و همچنین دارای مجوز از مراکز انتظامی می باشند. ما همواره در تلاش هستیم تا تعمیرات را با کم ترین هزینه و با گارانتی 90 روزه برای مشتریان انجام دهیم.

شما می توانید برای نصب کولرگازی های خود با ما در فروشگاه بادبزن در تماس باشید.

تهران نو-فلکه نوری-خیابان باستانی-بین11.31و11.32-پلاک 26

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان