تماس با آگهی دهنده
درمان تکرر ادرار و تورم پروستات aspect-image

درمان تکرر ادرار و تورم پروستات

تهران
تنها آنهایی که درد می کشند می دانند که درد چیست و برای کاهش درد خود و دیگران هر گونه فداکاری را انجام می دهند ،آقای علی اکبر نیکو صفت مشکلات باور نکردنی را از پیش پای خود برداشت برای اینکه این دارو را بسازد و در اختیار شما قرار دهد، چون خیلی خوب می دانست درد چیست.

داروی گیاهی نیکوصفت (۷) : برای درمان تکرر ادرار و تورم پروستات
طرز استفاده از این دارو
داروی گیاهی نیکوصفت (۷) : به ۲ شکل می توان از داروی گیاهی نیکوصفت (۷) استفاده نمود ولی به نظر می رسد شکل اول بسیار مفیدتر است.
شکل اول: ۱ سی سی دارو را با ۹ سی سی آب مخلوط نموده و در دستگاه تنقیه بریزید و به شکل سجده رفتن قرار بگیرید و دارو را از مقعد به داخل تنقیه کنید و بهتر است چند دقیقه در این حالت بمانید. این عمل را روزی یک بار یا دو روز یک بار تکرار کنید، تعداد دفعات مصرف دارو بستگی به شدت بیماری دارد. همین عمل را می توان با سرنگ کوچک بدون سوزن انجام داد. (۱cc دارو + ۹CC آب)
شکل دوم: چند قطره از دارو را روی انگشتان دست بمالید و سپس از زیر بیضه ها تا مقعد را مالش دهید. این عمل را یکبار یا دو بار در روز تکرار کنید. دارو به هیچ وجه نباید به آلت مالیده شود در غیر اینصورت مشکل تشدید خواهد شد. بعد از چند دقیقه می توانید محل مالیده شدن دارو را بشویید این دارو درمان قطعی نمی کند و بیمار باید تا آخر عمر به مصرف دارو ادامه دهد.

توجه :
*لطفا با آقای نیکو صفت مرتب در تماس بوده و نظرات خود را با ایشان در میان بگذارید *
گرد آورنده: گروه دیجیتال مارکتینگ شرکت پیشگامان سپند ویرا
از اینستاگرام ما دیدن بفرمایید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان