تماس با آگهی دهنده
فروش گیج بازرسی چشمی  های لو گیج aspect-image

فروش گیج بازرسی چشمی های لو گیج

تهران
وضعیت کالا تامین کننده
فروش گیج HI-LO WELDING GAGE ساخت داخل و وارداتی با گواهی کالیبراسیون و گارانتی 3 ساله

توسط گروه بازرگانی NDTKALA

شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت:

021-71053888

09120246270

.........................................................................................................................

آموزش:



HI-LO WELDING GAGE

ابزاري از جنس فولاد ضد زنگ و براي اندازه گيري همترازي و انطباق هاي داخلي است. حوزه كاربردي اين سنجه در ارزيابي مونتاژ و انطباق لوله ها و اتصالاتي با حساسيت بالا براي هم راستا بودن اجزاي اتصال است. از آنجايي كه انتظار ميرود تا بعد از خال جوش زدن اتصال بدليل انقباضهاي ناشي ازانجماد فلز جوش يا كافي نبودن حجم و استحكام جوش مورد استفاده در مونتاژ در برابر وزن قطعات مونتاژي، از اين ابزار براي اندازهگيري ميزان عدم همترازي بعد از اعمال خالجوشها و قبل از آغاز فرايند اصلي جوشكاري استفاده ميشود .

قابليت تغيير از سيستم استاندارد به سيستم متريك، كاربري آسان و قابليت چرخش ابزار در داخل اتصال
قابليت اندازه گيري عدم همترازي هاي داخل قطعه كه امكان مشاهده چشمي ندارند
قابليت اندازه گيري فاصله ريشه اتصال مونتاژ شده
قابليت اندازه گيري سطح اريب و پخ خورده آماده شده
قابليت اندازه گيري ارتفاع تاج و يا ميزان تحدب گرده جوش
قابليت اندازه گيري جوش گوشه
قابليت اندازه گيري ميزان تغييرات در همراستايي سطح اتصال
ابزاري مورد تأييد استانداردهاي مختلفي مثل ASME ،ANSI ،API و اكثر استانداردهاي نظامي براي كنترل و اطمينان از مونتاژ رضايت بخش اتصالات
فروش و آموزش ویدیویی کار با فروش گیج بازرسی چشمی های لو گیج HI-LO WELDING GAGE

اندازه گيري ارتفاع گرده جوشهاي لب بلب

پيچ قفل كننده را شل كنيد. انتهاي تخت يكي از پايه ها را روي قطعه (لوله يا ورق) و پايه ديگر را روي گرده جوش قرار دهيد. حال ميتوان ارتفاع گرده را از روي مقاسهاي محور عمودي خواند.



اندازه گيري ضخامت ديواره لوله ها

پيچ قفل كننده را شل كنيد. متوقف كننده ها را از داخل اتصال وارد قطعه كنيد و به قطر داخلي لوله تماس دهيد، در اين هنگام بدنه لغزنده گيج در مقابل قطر خارجي لوله قرار خواهد گرفت. پيچ قفل كننده را سفت كرده و آنرا از اتصال خارج كنيد. حال ميتوان ضخامت قطعه را با كمك شاخص اندازهگيري ضخامت مواد بدست آورد.

اندازه گيري فاصله مونتاژ

متوقف كننده هاي اين گيج داراي دقت مناسبي براي اندازه گيري فاصله بين لولههاي مونتاژ شده دارد. بدين منظور گيج را از پهلو چرخانده و در فاصله بين لولهها قرار دهيد. متوقف كننده ها قادر به اندازه گيري 1/16 اينچ (mm 1/6 ( در بالا و 3/32اينچ (mm 2/3 ( در پايين هستند. اگر گيج نتواند در فضاي بين لوله ها قرار گيرد، از mm 1/6 كمتر است. اما اگر بخشي از فضاي مونتاژ را اشغال كند، فاصله بين لولهها بين mm 1/6 تا mm 2/3 است و اگر بتواند آزادانه به فاصله لوله ها وارد و از آن خارج شود، قاصله مونتاژ از mm 2/3 بيشتر است.

اندازه گيري زاويه اريب لبه ( خپ ) آماده سازي شده

ابتدا مطمئن شويد كه پايه ها در وضعيت تراز صفر قرار دارند. مشابه حالت اندازه گيري عدم همترازي، متوقف- كننده ها را وارد اتصال كنيد. بسيار مهم است كه گيج با لوله حالت گونيا داشته باشد. سپس بدنه لغزنده را بطور كامل با سطح خارجي مماس كنيد. حال اگر شانه هاي اريب گيج، مماس يا موازي با سطح اريب لبه باشند، داراي زاويه ° 1/2– 37 در آمادهسازي اتصال هستيم كه زاويهاي متداول براي طرح جوشهاي لب بلب است.



اندازه گيري عدم همترازي و عدم انطباق داخلي اتصال

پيچ قفل كننده را شل كنيد. گيج را از پهلو وارد اتصال كرده و سپس آنرا 90 درجه چرخانده و به سمت قطعه بكشيد. انگشتان خود را بالاي پايه هاي گيج قرار داده و آنها را تا جاييكه متوقف كننده ها با لبه هاي داخلي اتصال مماس شوند، بسمت پايين هدايت كنيد. پيچ قفل كننده را ببنديد و گيج را با 90 درجه چرخش از اتصال خارج كنيد. مقادير عدم همترازي را از روي مقياس عمودي ٣٢nds به ميليمتر بخوانيد.



اندازه گيري ساق جوشهاي گوشه

هنگاميكه ساقهاي يك جوش گوشه مساوي هستند، براي تعيين اندازه ساق جوشها ابتدا بايستي بعد از باز كردن پيچ قفل كننده، يكي

از پايه ها را كاملاً مماس با سطح قطعه قرار دهيد. با كمك انگشتان دست، پايه ديگر را جابجا كنيد تا لبه آن، لبه بالاي جوش گوشه رالمس كند. حال ميتوان از روي مقياس موجود بر پايه عمودي ٣٢nds و افقي ١۶ths خواند


جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

telegram: @NDTKALA
02171053888
09120246270
www.ndtkala.net
همچنین میتوانید جهت مشاهده ی کاتالوگ ها و سرتیفیکیت محصول به سایت فوق مراجعه فرمایید

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان