تماس با آگهی دهنده
ADJUSTABLE FILLET WELD GAUGE-فروش فیلت گیج aspect-image

ADJUSTABLE FILLET WELD GAUGE-فروش فیلت گیج

تهران
وضعیت کالا تامین کننده
ADJUSTABLE FILLET WELD GAUGE

فروش فیلت گیج قابل تنظیم

ADJUSTABLE FILLET WELD GAUGE فروش فیلت گیج قابل تنظیم

فروش گیج بازرسی چشمی ADJUSTABLE FILLET WELD GAUGE و انواع دیگر گیج های بازرسی ساخت داخل و وارداتی با گواهی کالیبراسیون و گارانتی 3 ساله

توسط گروه بازرگانی NDTKALA

شماره تماس جهت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت:

021-71053888

09120246270

...................................................................................

آموزش:

ابزار اندازه گيري قابل تنظيم براي جوش هاي گوشه با مشخصه ساق هاي نامساوي با اين ابزار اندازه گيري، ميتوان جوش هاي گوشه را تا دقت 32/1اينچ اندازه گيري كرد. با اين ابزار اندازه گيري مقرون بصرفه، ساده و قابل كاربري آسان، ميتوان جوش هاي گوشه از 8/1 اينچ تا 1 اينچ را با دقت 32/1 اينچ اندازه گيري كرد.

گيج قابل تنظيم جوشهاي گوشه با استفاده از يك بازوي متحرك كه قابليت لغزش تا زاويه °45 دارد، براي اندازه گيري ساق جوش هاي گوشه استفاده ميشود. اين بازو را ميتوان تا تماس با پنجه جوش ساق عمودي به آساني تنظيم كرد. چهار پيچ، بازوي متحرك را در وضعيتهاي تنظيم شده مختلف نگه ميدارند.

همچنين اين ابزار ضخامت گلويي جوش را تا 16/1 اينچ توسط تنظيم شاخص اندازهگيري تا تماس آن با مركز جوش تعيين كرد. شاخص اندازهگيري در وضعيتي مشخص براي اندازهگيريهاي متعدد توسط يك پيچ نگه داشته شده است. اگر جوش مقعر باشد، ميتوان با افزودن فلز جوش بيشتر ضخامت گلويي را تا رسيدن به حد استاندارد افزايش داد.

با گيج قابل تنظيم جوشهاي گوشه، ميتوان ساق جوش و ضخامت گلويي جوش را اندازهگيري كرد .

اين ابزارها از جنس فولادهاي زنگنزن بادوام و مقاوم و براي سهولت در استفاده و جابجايي، در ابعاد كوچك ساخته ميشوند.

نمونه هاي از گيج قابل تنظيم جوشهاي گوشه

ADJUSTABLE FILLET WELD GAUGE فروش فیلت گیج قابل تنظیم

اندازه گيري ساق جوش گوشه

در اندازه گيري جوشهاي گوشه، لبه ابزار را كه داراي انحنايي بيقاعده مي باشد را در تراز با سطح قطعه افقي تا برخورد با پنجه جوش (در جهت پيكان) حركت دهيد. حال با كمك شاخص اندازهگيري ابزار، ساق عمودي جوش قابل اندازهگيري است .

نحوه خواندن اندازه بدست آمده

اندازه جوش نشانداده شده را از روي شاخص ميتوان خواند. اعداد از 32/1اينچ تا 1/8 اينچ تا 1 اينچ افزايش يافته اند. همه اعداد در سطح گيج حك شده و براي مشاهده آسانتر رنگي شدهاند .

ADJUSTABLE FILLET WELD GAUGE فروش فیلت گیج قابل تنظیم

اندازه گيري ضخامت گلويي جوش

براي اندازه گيري ضخامت گلويي جوش، ابزار را مطابق شكل فوق در زاويه °45 نسبت به اعضا نگه داشته و با باز كردن پيچ شاخص اندازه گيري، امكان لغزش آن را تا تماس با سطح جوش فراهم ميكنيم. پيچ را سفت كرده و عدد بدست آمده از روي شاخص اندازه گيري را ميخوانيم. اين روش راهي مطمئن و سريع براي يافتن جوش هاي مقعر و محدب است .

اندازه گيري ساق جوش هاي نابرابر

در اين حالت، براي اندازه گيري همزمان ساق جوش هاي نابرابر لازم است تا علاوه بر لغزاندن شاخص اندازه- گيري، پايه مقياس اندازه گيري را كه همتراز سطح افقي است را به ميزان اختلاف اندازه جوشها از گيج، خارج و اندازه ها را با استاندارد تطابق داد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
telegram: @NDTKALA
02171053888
09120246270
www.ndtkala.net
همچنین میتوانید جهت مشاهده ی کاتالوگ ها و سرتیفیکیت محصول به سایت فوق مراجعه فرمایید

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان