تماس با آگهی دهنده
دستگاه سوئیچینگ 1000 آمپر 15 ولت aspect-image

دستگاه سوئیچینگ 1000 آمپر 15 ولت

بابلسر
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تولید کننده
رکتیفایرهای مدل KC1015SW بادوام ترین و دقیق ترین گزینه جهت فرآیند الکترووینینگ و عملیات‌های الکتروشیمیایی هستند که دارای خروجی جریان 1000 آمپر و ولتاژ 15 ولت مستقیم با توپولوژی سوییچینگ فرکانس بالا است که کنترل آن از نوع مدولاسیون پهنای پالس می‌باشد. در سال‌های اخیر تکنولوژی روز الکترونیک قدرت دنیا در حال حرکت به سمت سیستم‌های فرکانس بالا بوده. حجم و وزن کمتر ، کنترل‌ پذیری در سطح وسیع‌تر ، ماژولار بودن و هزینه‌ی تمام شده‌ی پایین‌تر از مزایای این تکنولوژی می‌باشد.
شرکت خزر ترانسفو نیز با بهره‌گیری از نیرو‌های زبده‌ی فارغ‌التحصیل در زمینه‌ی سیستم‌های فرکانس بالا در سال گذشته برای نخستین بار در کشور در راستای تولید مبدل AC/DC توان بالا با این فناوری جهانی همراه گردید.
در مبدل‌های AC/DC سوئیچینگ مدولاسیون پهنای پالس ، مهمترین چالش‌های کار طراحی ترانسفورماتور قدرت و محاسبات مربوط به لیتزوایر آن جهت غلبه بر اثر پوستی بوده که توسط تیم تحقیق و توسعه صورت می‌پذیرد. آنالیز‌های حرارتی و سیستم خنک‌سازی محصول تنها با استفاده از هوا در چنین رنج جریانی نیز یکی از فناوری‌های حائز اهمیت بوده است سایر رقبای این محصول با این فناوری خنکسازی تنها تا چندین کیلووات توانایی تولید داشته و انحصار تولید ترانس رکتیفایر چندهزار آمپری سوییچینگ هواخنک تماما در دست شرکت خزر ترانسفو می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت خزرترانسفو مراجعه کنید

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان