تماس با آگهی دهنده
فروش ویژه کود کامل آلی گرانوله aspect-image

فروش ویژه کود کامل آلی گرانوله

اصفهان
وضعیت کالا تولید کننده
عناصر تشکیل دهنده کود به شرح زیر می باشد:
1- عناصر ماکرو: شامل ازت، فسفر، پتاسیم قابل جذب بمیزان جمعا بین 6 تا 8 درصد که با توجه به منبع آلی آن 100 درصد قابل جذب بوده و هیچ یک از مضرات عناصر شیمیایی رایج را به همراه ندارد.
2- عناصر میکرو: شامل روی، آهن منیزیم، منگنز و غیره که با مقادیر قابل قبول جمعا بین 2 تا 3 درصد از حجم کود را شامل می شوند و 100 درصد قابل جذب بوده و با توجه به منشاء آلی آن از ارزش تغذیه ای بسیار بالایی برخوردار هستند و برای زمین و گیاه بسیار سودمند واقع می شوند.
3- ماده آلی: OM که بمیزان وزنی 50 درصد و مقدار ترکیبی بین 15 تا 30 درصد در این کود موجود می باشد و موجب احیاء و بازسازی بافت خاک شده و از فرسایش خاک های مورد استهلاک جلوگیری می کند و عملکرد را در واحد سطح بالا می برد. ضمن اینکه بخاطر فعال بودن میکروارگانیسم های موجود در آن و فعل و انفعالات ذلیمی موجود آن، بافت خاک سبک شده و از حالت فشردگی بیش از حد خارج می شود و آب خور افزایش پیدا می کند که ضمن آن، بازده آبیاری خاک کشاورزی بالاتر می رود و باعث می شود تا در مدت زمان کوتاهی شاهد کاهش یافتن نیاز زمین به آبیاری در واحد سطح باشیم که این مسئله در کنار دیگر مزایای افزایش ماده آلی خاک به افزایش راندمان آبیاری می انجامد.
4 کربن آلی: OC ضمن حاصلخیز کردن خاک و بازسازی بافت خاک، باعث افزایش قدرت سوخت و ساز و همگونی و ترکیب عناصر با خاک می شود و باعث می شود عناصر اضافی موجود در کود کامل میکرو به افزایش بازده محصول کمک کنند.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان