تماس با آگهی دهنده
دوربین مداربسته Cplus aspect-image

دوربین مداربسته Cplus

اصفهان
تولید کننده ایرانی و خارجی
وضعیت کالا تامین کننده
3 عاملی که به هر دوربین مدار بسته ای اعتبار میبخشد, کیفیت, گارانتی و خدمات و تنوع محصول است.
طبق آخرین رتبه بندی در دنیا Hikvision و Dahua پرفروش ترین و معروف ترین برند های دوربین مدار بسته هستند.
در ایران نیز این دو برند توانسته اند بازار خوبی پیدا کنند ولی در چند سال اخیر تولید کننده های ایرانی با رعایت همان سه عامل, برند هایی به بازار عرضه داشته اند که نه تنها از نظر کیفیت خدماتی دست کم از برند های معتبر دنیا نداشته بلکه از نظر تنوع محصول و قیمت تمام شده نیز در رقابت به آنها پیشی گرفته اند.
برند cplus یکی از چند برند برتر در ساله ای گذشته بوده که توانسته است با ارئه جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی های دنیا در عرضه سیستم های مدار بسته حداکثر رضایت مصرف کنندگان و همکاران کسب نماید.
برند cplus امروز در سراسر ایران به عنوان برند برتر در عرصه مدار بسته درحال توزیع و استفاده میباشد و با توجه به خدمات پس از فروش بی نظیر اعتماد و رضایت همکاران و مصرف کنندگان را بدست آورده است.
برند cplus علاوه بر دوربین و دستگاه DVR در تولید و ارائه لوازم جانبی (آداپتور و فیش و...)نیز جزو چند برند اول ایران به حساب می آید.
شما همکار و مصرف کننده عزیز; چنانچه نیاز به مشاوره و خرید این برند مفتخر ایرانی را دارید علاوه بر تماس با واحد ها ی فروش شرکت امداد الکترونیک میتوانید در سایت هوشمند ما ثبت نام کرده تا به صورت لحظه ای هم از قیمت ها و موجودی محصولات اطلاع پیدا کنید و هم از مشاوره های فنی و کلیپ های آموزشی ما بهرمند شوید.
همچنین به محض ثبت نامو تائید حساب کاربری شما , کیف پول شما در سایت شارژ میشود که میتوانید در خرید های خود از آن استفاده نمائید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان