تماس با آگهی دهنده
تجهیزات روشنایی معابر - انواع پایه چراغ
تجهیزات روشنایی معابر - انواع پایه چراغ

تجهیزات روشنایی معابر - انواع پایه چراغ

اسلامشهر
وضعیت کالا تولید کننده
پایه چراغ خیابانی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات روشنایی معابر اهمیت دارد. اگر به چراغ‌‌های موجود در خیابان توجه کنید متوجه می‌شوید که مهمترین سازه روشنایی شهر همین پایه‌‌های چراغ خیابانی می‌باشد. البته این پایه‌‌ها صرفاً برای چراغ‌‌های موجود در خیابان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند بلکه از آنها برای نورپردازی فضاهای گوناگونی مثل، خیابان، اتوبان، فضاهای باز شهری و فضاهای صنعتی کمک گرفته می‌شود. در محیط‌‌های کوچک مثل پارک‌‌ها نیز از پایه‌‌های کوچک چراغ خیابانی بهره برده می‌شود. آشنایی با این چراغ‌‌ها به شما کمک می‌کند تا برای نورپردازی فضاهای باز و بسته خودتان تصمیم گیری‌های بهتری داشته باشید.
خرید پایه چراغ خیابانی چه تاثیری برای ما دارد؟
خرید پایه چراغ خیابانی اثر گذاری زیادی در محیط زندگی ما دارد. مهم ترین تاثیرات این پایه در معابر و خیابان‌‌ها عبارتند از:
ایمنی: استفاده از چراغ خیابانی برای روشنایی فضای معابر امنیت رانندگان و عابران پیاده را افزایش می‌دهد. زمانی که از این پایه‌‌ها برای روشنایی استفاده شود، نور به صورت مناسب در محیط پخش می‌شود و رانندگان از خطر احتمالی تصادف با درخت، ساختمان‌‌های بزرگ یا عابرین پیاده نجات پیدا می‌کند. اگر پایه‌‌ها در فاصله مناسب از یکدیگر قرار گیرند، از انحراف تابش پیشگیری به عمل می‌آورند و به این ترتیب رانندگان بهتر می‌توانند شرایط را کنترل کنند. استفاده از این محصولات در کاهش سرقت نیز موثر است.
زیبایی: اگر به دنبال این هستید که با کمک روشنایی فضای داخلی یا بیرونی خودتان محیط زیبا تری داشته باشید حتماً باید بهترین پایه‌‌ها را انتخاب کنید. اگر در انتخاب خودتان دقت کافی داشته باشید پایه‌‌ها می‌تواند جذابیت محیط شما را چند برابر کنند. در فضاهای باز نورپردازی مناسب کمک می‌کند تا سایر وسایل موجود در آن محیط مثل مجسمه‌‌ها، فواره‌‌ها، باغ‌‌ها و … برجسته‌تر به نظر برسند.
کمک به فناوری هوشمند: یکی از بزرگترین ویژگی‌‌های پایه چراغ خیابانی کمک آن به فناوری‌‌های هوشمند است. از این پایه‌‌ها می‌توان برای نصب دوربین‌‌های کنترل ترافیک ، سنسور‌‌های حمل و نقل انبوه و ابزار ارتباطی با کیوسک‌‌های اطلاعاتی کمک گرفت. وجود این فناوری‌‌های هوشمند به بالاتر رفتن آرامش در محیط کمک زیادی خواهد کرد.
نحوه انتخاب پایه چراغ خیابانی چگونه است؟
در خرید پایه چراغ خیابانی باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای اینکه خرید بهتری را تجربه کنید نکات زیر می‌توانند به شما کمک کنند:
محاسبه ارتفاع: تعیین ارتفاع یکی از نکات کلیدی در خرید این پایه‌‌ها است. محاسبه ارتفاع به شما کمک می‌کند تا بهترین روشنایی را در محیط مدنظر خودتان داشته باشید. برای اندازه گیری این پارامتر شما باید به روشنایی منبع نور و ابعاد محیط توجه کنید.
مقاومت در برابر عوامل محیطی: وقتی قرار است یک پایه چراغ خیابانی خریداری کنید باید به سراغ محصولاتی بروید که از مواد مناسب در آن‌‌ها استفاده شده باشد. یعنی پایه چراغ باید با مواد تولید شده باشد که در شرایط متفاوت محیطی واکنش‌‌های مناسب از خود نشان دهد. این پایه‌‌ها باید هم در هوای سرد و هم در هوای گرم، در شرایط برفی و بارانی و … استحکام خودشان را حفظ کنند.
استاندارد: پایه چراغ که شما خریداری می‌کنید باید بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد. اگر استاندارد آن‌ها مناسب نباشد ممکن است خطرات زیادی برای عابرین پیاده و رانندگان ایجاد کنند. همچنین شما باید به طول عمر این محصولات توجه داشته باشید. تعویض پایه چراغ خیابانی کار بسیار سختی است و پیشنهاد می‌کنیم به دنبال پایه‌‌هایی بروید که حداقل چند سال دوام بیاورند.
بررسی انواع پایه چراغ خیابانی
برای افرادی که قصد خرید پایه چراغ خیابانی را دارند آشنایی با انواع مختلف این چراغ می‌تواند جذابیت‌‌های زیادی داشته باشد. مهمترین انواع این پایه‌‌ها عبارتند از:
پایه ساده: پایه چراغ خیابانی ساده معمولاً در جاده‌‌های بین شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع به دلیل اینکه در این جاده‌‌ها زیبایی و جذابیت چراغ اهمیت زیادی ندارد، پایه ساده بیشتر مورد توجه است. البته از لحاظ هزینه هم در مقایسه با دیگر انواع پایه چراغ، این محصول قیمت مناسب تری دارد و به نوعی می‌توان گفت مقرون به صرفه است.
پایه دکوراتیو: نوع دیگری از پایه‌‌های چراغ خیابانی با نام دکوراتیو مشهور شده است. این پایه‌‌ها از لحاظ ظاهری مدرن و جذاب هستند و به همین دلیل بیشتر مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند. برای اینکه زیبایی و جذابیت این محصول بالاتر برود در تولید آن از مواد اولیه لوکس استفاده شده است. پوشش‌‌هایی که برای این پایه مورد استفاده قرار می‌گیرند قبلا به وسیله نرم افزار‌‌های گرافیکی قدرتمند طراحی شده‌اند.


پایه چراغ خیابانی

روشنایی محوطه
آیا نصب و خرید پایه چراغ خیابانی شرایط خاصی دارد؟
برای اینکه پس از خرید پایه چراغ خیابانی و نصب آن در آینده دچار مشکل نشوید بهتر است برخی نکات را مد نظر قرار دهید. مهمترین نکاتی که می‌توانیم خدمت شما بیان کنیم شامل موارد زیر می‌شود:
یکی از مهمترین نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید ثبات نور است. با قرار دادن پایه‌های چراغ خیابان در فواصل ثابت، می‌توانید نور ثابتی ایجاد کنید. همچنین اگر چراغ‌ها بالاتر نصب شوند، به پایداری نور کمک می‌کنند.
در نصب پایه چراغ خیابانی حتماً عابران پیاده را مدنظر قرار دهید. البته نه تنها آبران پیاده بلکه دوچرخه سواران نیز باید مورد توجه شما قرار بگیرند. شما باید به ایمنی آن‌‌ها در هنگام تردد در معابر و خیابان توجه داشته باشید.
نورپردازی زیاد نرخ جرم و جنایت را کاهش می‌دهد اما شما باید به این نکته دقت داشته باشید که تابش خیره کننده می‌تواند جاده را ناامن کند. به این ترتیب شما هم باید پایه‌‌ها را به گونه‌ای نصب کنید که نور کافی در محیط وجود داشته باشد و هم شدت تابش نور سبب بروز خطر برای عابرین و رانندگان نشود.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان