تماس با آگهی دهنده
تولید درب ضد حریق aspect-image

تولید درب ضد حریق

اراک
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
درب ضد حریق سالیان درب ماندگار در برابر حرارت مقاوم بوده و برای مهار آتش،دود و همچنین خروج اضطراری استفاده می شود.درب های مقاوم در برابر حریق قسمتی از مجموعه سیستم های محافظت در برابر آتش می باشد که نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت جان مردم هنگام فرار از آتش سوزی و کم شدن خسارت حاصل از آتش سوزی ایفا می کند.

چرا باید از درب ضد حریق استفاده کنیم ؟
این نوع درب ها در برابر حرارت مقاوم بوده و برای مهار آتش،دود و همچنین خروج اضطراری استفاده می شود.درب های مقاوم در برابر حریق قسمتی از مجموعه سیستم های محافظت در برابر آتش می باشد که نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت جان مردم هنگام فرار از آتش سوزی و کم شدن خسارت حاصل از آتش سوزی ایفا می کند.

در چه مکان هایی از درب های ضد حریق استفاده می کنند ؟
استفاده از درب ضد حریق در مجتمع های مسکونی،اداری،تجاری،بیمارستان ها،نیروگاه ها،پلایشگاه ها؛کارخانجات،مدارس،دانشگاه ها،انبار ها و به طور کلی تمام فضاهای بسته ای که امنیت آنجا حایز اهمیت است و احتمال حریق در آنجا وجود دارد ضروری و قابل استفاده می باشد.

کلیه محصولات گروه صنعتی سالیان درب مانگار تحت لایسنس شرکت پیشرو درب مرکزی تولید و ارایه می شود.قابل ذکر است که دربهای ضد حریق شرکت سالیان درب ماندگار دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات ساختمان می باشد و مفتخر است اعلام دارد که اولین تولید کننده درب های ضد حریق تک لنگه با گواهی فنی بین المللی در ایران،تنها تولید کنند درب ضد حریق دو لنگه با گواهی فنی بین المللی در ایران و تنها شرکت تولید کننده با چهار گواهی فنی بین المللی در ایران می باشد. شرکت سالیان درب ماندگار با توجه به نیاز منازل مسکونی، تجاری و اداری اقدام به تولید درب های ضد حریق استاندارد به صورت تک لنگه، دولنگه و یا ابعاد سفارشی نموده است که در طرح های مختلف قابل ارائه می باشد

انواع درب های ضد حریق:
درب های ضد حریق در نوع های مختلفی تولید میشوند که عبارتند از : درب ضد حریق تک لنگه ، درب ضد حریق یک و نیم لنگه و درب ضد حریق دو لنگه

شرکت سالیان درب ماندگار اولین تولید کننده درب ضد حریق دو لنگه در ایران است که با تجربه زیاد پیشرو در رفع نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

بررسی و جزییات فنی درب ضد حریق:
درب های ضد حریق وزن بالایی دارند و همیشه باید مدنظر داشته باشیم که برای انتقال آنها به طبقات بالاتر از چه راهی استفاده کنیم. این محصول از مواد اشتعال زا ساخته نشده اند و رنگ آنها هم از رنگ های استاتیکی است که همه این موارد مود تایید سازمان آتشنشانی میباشدکه از رنگ های ضد آتش به حساب می آیند.

دستگیره های مختلفی برای درب ضد حریق فلزی وجود دارد که هر شرکت متناسب با تاییده ی که دارد نوع دستگیره را به مشتری پیشنهاد می دهد. درب ضد حریق فلزی حتما پاشنه دار تولید می گردد و این بدلیل این می باشد که نوار منبسط شونده ی دور لنگه درب در زمان حریق می تواند از ورود دود جلوگیری به عمل آورد.

در زمان حریق با توجهبه هراسان بودن افراد دستگیره آنتی پنیک بر روی درب تعبیه شده است که با کوچکترین حرکت و فشار بر روی دستگیره قفل باز می شود. پس از نصب درب های ضد حریق با تاییده آتش نشانی ، فروشنده موظف است با توجه به اخذ گواهی سازمان آتش نشانی نسبت به صدور گواهی اصالت کالای مورد تایید سازمان آتش نشانی اقدام کند.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان