تماس با آگهی دهنده
سفارش ساخت کانکس پیش ساخته
سفارش ساخت کانکس پیش ساخته
سفارش ساخت کانکس پیش ساخته
سفارش ساخت کانکس پیش ساخته
سفارش ساخت کانکس پیش ساخته
سفارش ساخت کانکس پیش ساخته

سفارش ساخت کانکس پیش ساخته

شیراز
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین اولین دارنده نشان CE (کیفیت اروپا) در زمینه تولید و ساخت کانکس و ساختمان پیش ساخته در کل کشور می باشد.
این مجتمع تولیدی صنعتی در زمینه ساخت انواع سازه‌های پیش ساخته، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی انواع کانکس ، خانه پیش ساخته ، شلتر نظامی ، استخر پیش ساخته ، کانکس مخابراتی مخصوص ایستگاه BTS ، کانکس مسجد و نمازخانه ، کانکس اداری و مدیریتی ، کانکس بازارچه و مشاغل ، کانکس دوقلو و چندقلو، کانکس پست برق، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس و کیوسک مغازه، فروشگاهی و مطبوعاتی، کانکس کلاس درس و نوسازی مدارس، کانکس متحرک و محوردار، کانکس مسکونی و ویلایی ، ویلای پیش ساخته ، کانکس نگهبانی و اطلاعات ،کانکس نیروی انتظامی و پلیس و … در ایران و مفتخر به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ISO 9001:2008 ، OHSAS 18001:2007 ، ISO 14001:2004 و … می باشد.
ایران کانتین مفتخر است که با دریافت نشان CE و گواهی کیفیت اروپا در سال ۱۳۹۰ گامی مهم در خصوص ارتقاء ، کیفیت و ایمنی محصولات خود جهت عرضه در داخل و خارج از کشور بردارد. همچنین این شرکت دارای استاندارد و تأییدیه ساخت کانکس های مخابراتی و کانکس های BTS از شرکت ارتباطات سیار ایران می باشد. ایران کانتین تمامی گواهینامه های لازم جهت ساخت و تولید استاندارد کانکس و سازه های پیش ساخته را نه فقط در ایران، بلکه در سطح بین المللی نیز داراست و می توان به جرأت ادعا نمود که در حال حاضر یکی از برترین برندهای ساخت و تولید کانکس و سازه های پیش ساخته به لحاظ کیفیت، ضمانت، مواد اولیه و … می‌باشد.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان