تماس با آگهی دهنده
فروش کانکس اداری
فروش کانکس اداری
فروش کانکس اداری
فروش کانکس اداری
فروش کانکس اداری
فروش کانکس اداری

فروش کانکس اداری

شیراز
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
امروزه کانکس های اداری با توجه به مزایایی که دارند، یکی از ساختمان های پیش ساخته بسیار کاربردی و مفید محسوب می‌شوند. یک کانکس اداری با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایی که داراست، می تواند انواع مختلفی داشته باشد و بنابراین در دسته‌بندی های گوناگونی قرار بگیرد. برای مثال ویژگی «ابعاد یا انداره کانکس اداری» را در نظر بگیرید؛ با توجه به این ویژگی، می توان دسته بندی‌های کانکس اداری کوچک، کانکس اداری ۶ متری، کانکس اداری ۱۲ متری، کانکس اداری بزرگ و … را برای این گونه کانکس قائل شد.
انواع کانکس اداری بر حسب ابعاد
گرچه این قابلیت وجود دارد که کانکس های پیش ساخته (و در اینجا کانکس های اداری) بتوانند در هر ابعادی ساخته و تولید شوند (که پیش از این در اینجا تشریح شد)، اما دغدغه بهینگی فرآیند ساخت و تولید کانکس، همواره سازندگان و مشتریان کانکس را به سوی ابعاد خاصی سوق می دهد. برای مثال کانکس اداری (یک تکه) با ابعاد ۶×۲٫۵ متر، ۶×۳ متر (معروف به کانکس ۶ متری) و کانکس اداری (یک تکه) با ابعاد ۱۲×۳ متر ، ۱۲×۴ متر (معروف به کانکس ۱۲ متری) از ابعاد معروف و بسیار پرکاربرد در بازار کانکس پیش ساخته می‌باشند. ارتفاع کانکس اداری (یا به طور کلی کانکس پیش ساخته) نیز از ۲ متر یا ۳ متر معمول است؛ گرچه محدودیت خاصی هم برای سازندگان کانکس، بدین لحاظ وجود ندارد و این محدودیت ارتفاع مربوط به حمل و نقل در جاده و خیابان است که بیشینه ارتفاع، ۲٫۶ متر توصیه می‌شود. به طور معمول ارتفاع داخلی کانکس برابر با ۲٫۳ متر مناسب است.
برای استعلام قیمت انواع کانکس اداری می توانید از طریق صفحه استعلام قیمت در وبسایت ایران کانتین اقدام نمایید. همکاران ما در واحد فروش، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.
همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص ساخت انواع کانکس های اداری، مستقیماً با شماره‌های ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ و ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتساپ واحد فروش ایران کانتین (شماره 09120904060) با همکاران ما در ارتباط باشید.

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان