تماس با آگهی دهنده
انواع کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای کامپکت مناسب راه اندازی فارم ارز دیجیتال aspect-image

انواع کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای کامپکت مناسب راه اندازی فارم ارز دیجیتال

تهران
وضعیت کالا تامین کننده
مرجع ابزاردقیق و هیدرولیک ایران، اقدام به عرضه ی انواع کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای کامپکت مناسب راه اندازی فارم ارز دیجیتال، با کیفیت بالا و قیمت مناسب از برند معتبر دورمن اسمیت انگلستان (DORMAN SMITH) کرده است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین انواع کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای کامپکت به فروشگاه اینترنتی www.instrucenter.com مراجعه کنید.

کلیدهای مینیاتوری دورمن اسمیت، دارای رنج های جریان 10، 16، 20، 25، 32، 40 و 63 آمپر و قدرت قطع 6KA میباشد.
کلیدهای مینیاتوری سری M ساخت دورمن اسمیت، بازه وسیعی از جریان را در بر میگیرند. این کلیدهای مینیاتوری دورمن اسمیت یا به اختصار MCB، مطابق با انواع استانداردهای بین المللی ساخته شده و کیفیت مرغوبی دارند. این کلیدهای مینیاتوری به عنوان یک محافظ در تجهیزات و مدارهای الکتریکی به کار برده می‌شود تا در صورت عبور جریان بیش از حد انتظار مدار را قطع کرده و از آسیب تجهیزات جلوگیری کند. از جمله لوازم جانبی این کلیدهای مینیاتوری میتوان به کنتاکتهای کمکی، کنتاکهای نشانگر خطا، شنت تریپ، رله آندر ولتاژ و تجهیزات قفل کننده اشاره کرد.

لینک خرید انواع کلیدهای مینیاتوری:
https://instrucenter.com/fa/panel-equipment/miniature-circuit

کلیدهای اتوماتیک کامپکت دارای رنج های جریان 63، 80، 100، 125، 150، 160، 175، 200، 225، 250، 400، 630، 800، 1000، 1250 و 1600 آمپر میباشند.
از کلیدهای اتوماتیک کامپکت یا به اختصار MCCB، میتوان در محدوده وسیعی از ولتاژها استفاده نمود. کلیدهای اتوماتیک برند دورمن اسمیت در تیپهای مختلف LM ،YM و YS به بازار عرضه شده است.
در بعضی از شبکه های توزیع می بایست به محض برگشت جریان (ولتاژ) یا افت بیش از حد مجاز ولتاژ، مدار بطور خودکار قطع و آلارمهای لازم ایجاد گردد، در چنین مواردی از کلید اتوماتیک می توان استفاده کرد. این کلیدها در انواع مکانیزم عملکرد غیر قابل تنظیم، قابل تنظیم و الکترونیکی با حفاظتهای اضافه بار، اتصال کوتاه و جریان نشتی زمین ارائه می گردد.

لینک خرید انواع کلیدهای اتوماتیک کامپکت:
https://instrucenter.com/fa/panel-equipment/molded-case-circuit-breaker

مرجع ابزاردقیق و هیدرولیک ایران، به عنوان اولین مرجع تخصصی و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ابزاردقیق و هیدرولیک در ایران توانسته با تامین مستقیم و بدون واسطه، به ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش بپردازد.
داشتن نیروهای متخصص در زمینه های ابزاردقیق و هیدرولیک، مشاوره فنی رایگان برای انتخاب بهترین تجهیز با بهترین برند و نازلترین قیمت، پیگیری سفارش از ابتدا تا پس از رسیدن به محل مشتری، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش بسیاری از محصولات، و غیره از مواردی است که اینستروسنتر را منحصر به فرد کرده است.
برای مشاهده قیمت و اطلاعات فنی محصولات به سایت ما به آدرس www.instrucenter.com و یا www.100120.ir مراجعه فرمایید.

با ما در تماس باشید:
کارشناسان:
02188193204-6
تلگرام و واتس اپ:
09120240781
09120240783

کلمات کلیدی:
ابعاد فیوز مینیاتوری,برندهای فیوز مینیاتوری,بهترین مارک فیوز مینیاتوری,شمای فنی کلید مینیاتوری,کلاس انرژی فیوز مینیاتوری,خرابی فیوز مینیاتوری,نحوه انتخاب کلید مینیاتوری,قیمت کلید مینیاتوری,جدول استاندارد فیوزها,تشخیص خرابی فیوز مینیاتوری,انواع فیوز مینیاتوری dc,انواع فیوز برق ساختمان, خرید کلیدهای مینیاتوری,فروش کلیدهای مینیاتوری,قیمت کلیدهای مینیاتوری,خرید اینترنتی کلیدهای مینیاتوری,فروش اینترنتی کلیدهای مینیاتوری,انواع کلیدهای مینیاتوری,کاربرد کلیدهای مینیاتوری,کلید مینیاتوری چیست,کلید اتوماتیک,کلید اتوماتیک چیست,مشخصات کلید اتوماتیک,تنظیمات کلید اتوماتیک اشنایدر,جدول انتخاب کلید اتوماتیک,کلید اتوماتیک اشنایدر قابل تنظیم,isd در کلید اتوماتیک,پارامترهای کلید اتوماتیک,کلید اتوماتیک abb,کلید هوایی abb,تنظیمات کلید هوایی,خرید کلیدهای کامپکت,فروش کلیدهای کامپکت,قیمت کلیدهای کامپکت,انواع کلیدهای کامپکت,کاربرد کلیدهای کامپکت,خرید اینترنتی کلیدهای کامپکت,فروش اینترنتی کلیدهای کامپکت,کلید کامپکت چیست,کلیدهای مینیاتوری دورمن اسمیت,کلیدهای کامپکت دورمن اسمیت

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان