تماس با آگهی دهنده
هاردباكس فرشاد نيرى
هاردباكس فرشاد نيرى
هاردباكس فرشاد نيرى
هاردباكس فرشاد نيرى
هاردباكس فرشاد نيرى
هاردباكس فرشاد نيرى

هاردباكس فرشاد نيرى

تهران | میدان فردوسی
تولید هارد باکس
تولید و ساخت جعبه های هاردباکس تبلیغاتی با انواع جنس مقوای انجام میشود. تمام سفارش های تولید هارد باکس در تهران با پیک رایگان تحویل داده میشود. ما تولید هارد باکس ها رو بصورت اختصاصی طراحی و چاپ میکنیم.

از جعبه های هاردباکس مقوایی معمولا در بسته بندی انواع محصولات صادراتی ، فانتزی ، شکلات و شیرینی استفاده می شود .مجموعه ما با هدف ارائه هاردباکس های با کیفیت و لوکس توانسته نظر مشتریان خود را جلب کند.برای سفارش و خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش عمده هارد باکس می توانید با شماره های درج شده در آگهی با ما در ارتباط باشید ، ما می توانیم در کمترین زمان سفارش های شما را تحویل دهیم لازم به ذکر است که هرچقدر تعداد جعبه های هارد باکس زیاد باشد زمان بیشتری برای ساخت نیاز است.

جعبه هارد باکس بسته بندی نسبت به جعبه های دیگر مقاومت بیشتری دارد جذابیت و تاثیرگذاری آن نیز زیاد است می توان جعبه هارد باکس را با طرح ها ، شکل های و سایزهای دلخواه هاردباکس صنعتی سفارش داد.

تمامی کارها با ضمانت اجرایی سالم و بدونه هیچ مشکلی بدست شما خواهد رسید در صورت هرگونه اشکالی در کار مجدد اجرا شده و تحویل داده می شود ! البته همیشه تعدادی کار بیشتر از سفارش موقع تحویل کالا در اختیار مشتری قرار داده می شود .

09124991536

فرشاد نیری

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان