تماس با آگهی دهنده
pH متر پرتابل خاک HI98168 aspect-image

pH متر پرتابل خاک HI98168

تهران
تولید کننده آمریکا
وضعیت کالا تامین کننده
دستگاه pH متر مدل HI98168 از شرکت هانا ( Hanna ) ضد آب و pH سنج قابل حمل می باشد که اجازه می دهد تا برای اندازه گیری مستقیم pH خاک از آن استفاده کنید. این دستگاه با یک الکترود pH تخصصی که دارای نوک مخروطی مقاوم برای درج در خاک عرضه شده است.

طراحی شده برای صنعت کشاورزی می باشد، این متر هانا از سری 98 می باشد و از متر با کیفیت و pH مقاوم و با قابلیت حمل است. این دستگاه دارای عملکرد و ویژگی های مشابه به یک دستگاه رومیزی است. این دستگاه از دسته دستگاه های GroLine شرکت هانا می باشد.

اندازه گیری pH در صنعت کشاورزی با توجه به نفوذ آن بر رشد گیاه بسیار مهم است. بسیاری از گیاهان ترجیح می دهند محدوده pH 5.5-7.5 داشته باشند، اما برخی از گونه ترجیح می دهند خاک اسید و یا قلیایی داشته باشند. با این وجود، هر گیاه نیاز به یک محدوده خاص از pH برای رشد مطلوب دارد.

دستگاه pH متر مدل HI98168 علاوه بر این که با یک الکترود pH منحصر به فرد برای تجزیه و تحلیل خاک عرضه ساخته شده است، HI98168 هانا دارای CAL Check™ نیز می باشد. این ویژگی به کاربر هشدار ها یا مشکلات بالقوه در طول فرایند کالیبراسیون نمایش می دهد. این نکته بسیار مهم است؛ زیرا احتمال دارد که پراب با خاک پوشیده شده باشند. این پوشش به راحتی می توانید به خطا در اندازه گیری pH منجر شود. با مقایسه داده های کالیبراسیون قبلی به کالیبراسیون فعلی، دستگاه اطلاعات زمانی که باید پراب تمیز شود و یا اینکه جایگزین شود و یا اگر بافر pH آلوده شده باشد را نمایش می دهد. پس از کالیبراسیون، وضعیت کلی پراب بر روی صفحه نمایش به عنوان یک درصد نمایش داده می شود. شرط پراب با هر دو ویژگی افست و شیب الکترود pH، که هر دو را می توان در داده GLP خوانش و ذخیره کرد و در متر یا کامپیوتر مشاهده نماید.

ویژگی های کلیدی:
ضد آب - دارای استاندارد IP67 ، محوطه ناهموار
CAL Check™ - هشدار به کاربران در هنگام مشکلات در طول کالیبراسیون از جمله کثیف / شکست شدن الکترود، بافر آلوده و وضعیت کلی پراب.
خاصیت جبران دمایی خودکار در سنسورها.
کالیبراسیون - تا یک کالیبراسیون پنج نقطه با هفت بافر استاندارد و پنج بافر سفارشی
عمر باتری 200 ساعت باتری AA
صفحه نمایش روشن با کلید های مجازی چند منظوره
خودکار نگه دارید - به صورت خودکار دارای خواندن اول پایدار بر روی صفحه نمایش
کالیبراسیون فاصله دار
قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق میکرو USB با نرم افزار HI-92000
GLP - داده های از کالیبراسیون قبلی فراهم می کند که برای اطمینان از روشهای آزمایشگاهی ایجاد می کند.


در صورتیکه محصول HI98168 را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید.

Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان