تماس با آگهی دهنده
طراحی سایت حرفه ای ، سئو  گروه خلاق دارکوب aspect-image

طراحی سایت حرفه ای ، سئو گروه خلاق دارکوب

تهران
طراحی سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی با 18 سال سابقه و 3800 وب سایت طراحی شده است.http://sitedar.com دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و همچنین گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور .
آدرس سایت های مجموعه
واحد طراحی سایت
واحد ثبت دامنه و هاستینگ
پلان اولیه ,پیشرفته طراحی سایت دارکوب برای یک وب سایت شرکتی کامل مناسب می باشد و در این مدت کارفرما مسئولیت درج اطلاعات وب سایت می باشد . http://sitedesign.joomir.com در این پلان کنترل پانل وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود و کارفرما قادر خواهد بود تا مطالب وب سایت را بارگذاری نماید . http://darkoob.co.ir یک سایت شرکتی بسته به نوع فعالیت معمولا دارای منوهای صفحه اصلی ، درباره ما ، تماس با ما ، محصولات ، پروژه ها ، خدمات ، گالری تصاویر ، لینک های مرتبط ، پرسش های متداول ، مقالات ، گواهینامه ها و ... می باشد که پلان اولیه طراحی سایت دارکوب امکان داشتن چنین منوهایی را برای وب سایت می دهد .
https://www.niazerooz.com/c-5270/a-797120
در این پلان کارفرما برای شروع پروژه در ابتدا می بایست قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب دارکوب انتخاب نموده و شماره قالب آن را یادداشت نماید و به دارکوب اعلام نماید. تمامی قالب ها دموی اجرا شده دارند و برای رویت قالب وب سایت می توانید بر روی کلید دموی قالب کلیک نمایید تا اجرا شده قالب نمایش داده شود .
پس از انتخاب قالب و اعلام به دارکوب عملیات طراحی وب سایت آغاز می گردد که معمولا بین ]چهار الی پنج روز کاری ساختار اولیه وب سایت آماده می گردد .
پس از آماده سازی وب سایت کارفرما می بایست برای آموزش پنل کاربری و تبادل نظر در دفتر دارکوب حاضر گردد تا کنترل پانل وب سایت آموزش داده شود و در صورت نیاز تغییرات لازم را بر روی وب سایت اعلام نمایید تا توسط تیم دارکوب انجام گردد .قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب معمولا دارای نسخه موبایلی وب سایت می باشند و طرح قالب ها به صورت ریسپانسیو بوده و برای ریسپانسیو بودن قالب ها هزینه جداگانه می بایست پرداخت گردد .
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان