تماس با آگهی دهنده
کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران
کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران
کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران
کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران
کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران
کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران

کنترل و نگهداری استخر سونا جکوزی در منطقه یک تهران

تهران
DR POOL GROUP

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در ایران

شرایط نگه داری آب استخر
جهت کنترل کيفيت آب استخر و رعایت شرایط نگه داری آب استخر ، بخصوص استخرهای با جریان آب بازچرخشی، تصفيه آب دارای اهميت است. این تصفيه عمدتاً شامل صاف نمودن(فيلتراسيون) همراه با و بدون تصفيه شيميائی است. هدف عمده از تصفيه آب استخر ، نگهداری آب در یک شرایط نگه داری آب استخر از جمله نگه داشتن آب، عاری از عوامل بيماریزا و مضر، عاری از رشدهای جلبكی ، اطمينان از عدم وجود مواد سمی و تحریک کننده برای شناگران در آب استخر، جلوگيری از تشكيل و ایجاد بو و طعم نامطلوب در آب، جلوگيری از خوردگی طراف استخر، اتصالات و تجهيزات، جلوگيری از ایجاد رسوب، جلوگيری از ایجاد کدورت و تيرگی و حفظ شفافيت آب استخر برای استفاده شناگران می باشد.

در استخر با سيستم بازچرخش آب ميزان آب چرخشی باید بنحوی باشد که معمولا هر 6تا 8ساعت آب استخر تعویض گردد. برای استخرهای خصوصی که شناگران کمتری استفاده می نمایند 12ساعت ممكن است قابل قبول باشد. ورودی های آب بهتر است در چهار جانب استخر، حداقل 12اینچ ( 30سانتی متر)زیر سطح آب باشد. فاصله آنها 4تا 6متر و بيش از 15تا 20فوت(6-4.5متر) نباشد و یک ورودی به فاصله 5فوت(1.5متر) از هر گوشه استخر وجود داشته باشد.رودی هامجهزبهشيرهای دروازهاییاکنترلکنندههای مشابه باشند. زهكشهای استخر باید جهت تخليه کامل استخر ترجيحاً در مدت 4ساعت یا کمتر در نظر گرفته شود. زهكش ها نباید مستقيماً به سيستم جمع آوري اتصال داده شود. تجهيزات جانبی سيستم باز چرخش آب شامل گرم کننده ه آب با کنترل حرارتی اتوماتيک برای استخرهای سربسته و بعضی استخرهای روباز مي باشد.

محل گرم کننده آب در خروجی آب از فيلتر و ورود آن به استخرمی باشد.برای شستشوی فيلتر از آب سرد استفاده می گردد. نصب توری با سوراخ های کمتر از 3 ميلی متر جهت گرفتن مو و آشغال ضروری می باشد. جهت حذف آلاینده ها، بخصوص آلاینده های معلق و کلوئيدی قبل از باز گردش آب، آب مورد نظر فيلتر می گردد. توانایی یک سيستم برای تميز نگه داشتن یک استخر بستگی به اندازه فيلتر، اندازة ماسه یا به اندازه آبكشها، ابعاد لوله ها، تعدادکفگير ها، تعداد ورودی ها، نسبت گردش و مشخصات پمپ دارد. این عوامل از استخری به استخر دیگر و بسته به شكل و نوع استخر متفاوت است همچنين تراکم، سرپوشيده یا روباز بودن استخر از جمله عوامل مهم می باشد. مدت گردش آب می تواند از 6تا 12ساعت باشد.وقتی سيستمی طراحی می شود ظرفيت آن باید با توجه به ظرفيت سایر اجزاء سيستم در نظر گرفته شود .هميشه یک پمپ متناسب با نيازهای یک فيلتر انتخاب می شود.

به طور کلي تصفيه کردن نمي تواند همه آلاینده هاي آب استخر را حذف نماید، از طرفي همواره بخشي از آب استخر به دليل تبخير و نيز خروج از طریق مجراي فاضلاب حاشيه استخر، از چرخه سيستم گردش آب خارج مي شود. به همين دليل الزامي است به ازاء هر شناگر حداقل 30ليتر آب تازه در روز به سيستم گردش آب استخر افزوده شود. مهم است بدانيم که تمام آب استخر تنها از طریق گردش در سيستم فيلتراسيون تصفيه نمی شود.
پالایش آب بواسطه رقيق سازی متوالی انجام می شود.
مثلا در استخری که حاوی مقدار معينی کدورت ورودی است، حدود 67درصد در گردش اول و 86درصد آن در گردش دوم جدا می شود.

با ما تماس بگیرید

تلفکس : 02124521639 02143850311 02195118234
همراه : 09121978874 09130137157 09163661255

وبسایت WWW.NAQIBSAZEH.IR WWW.DRPOOL.IR
ایمیل INFO@DRPOOL.IR DRPOOL.IR@GMAIL.COM

مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان
آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410

گروه دکتر استخر زیر مجموعه و دپارتمان خدمات گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان