تماس با آگهی دهنده
بورس تیرآهن در اندازه های مختلف aspect-image

بورس تیرآهن در اندازه های مختلف

تهران
تولید کننده ایران
وضعیت کالا تولید کننده
گروه آهن پارس توزیع کننده انواع تیرآهن ، ورق صنعتی ، ورق آلیاژی ، ناودانی ، قوطی ، پروفیل ، رول ورق گالوانیزه ، رول ورق رنگی ،رول ورق سیاه ، رول ورق روغنی و.......تیرآهن اساسی ترین پروفیل ساختمانی است که بعضا در پروژه های صنعتی نیز کاربرد دارد.

تیرآهن به سه صورت یافت می شود:

1. تیرآهن IPE (استاندارد اروپا و ایران)

2. تیرآهن INP (استاندارد چین و روسیه)

3. تیرآهن IPB (بال پهن)

تیرآهن IPE و INP به ارتفاع 80-600 میلیمتر و تیرآهن IPB به ارتفاع 100-1000 میلیمتر تولید می شود. کاربرد تیرآهن در ساختمان به صورت ستون، خرپا، نعل درگاه، تیر در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری استفاده می شود.

تیرآهن IPE
این تیرآهن معمولی و استاندارد I شکل در ایران وجود دارد. این تیرآهن طبق استاندارد اروپا تولید می شود و ضخامت بال آن ثابت است. تیرآهن INP
تیرآهن I شکل که ضخامت بال آنها با فاصله گرفتن از جان تیرآهن کاهش می یابد که این استاندارد کارخانجات روسیه و چین می باشد. تیرآهن IPB
تیرآهن H یا تیر آهن های عریض که در آنها طول بال ها نسبت به تیرآهن های IPE افزایش یافته است . نکته: علامت V نشان دهنده سنگین بودن و علامت L نشان دهنده سبک بودن تیرآهن می باشد. به عنوان مثال IPBV نشان دهنده تیرآهن عریض سنگین و IPBL نشان دهنده تیرآهن عریض سبک می باشد. با بهترین ها کارکنید . (گروه صنعتی پارس)

کاربر گرامی لطفا جهت خرید کالا یا خدمات از پرداخت وجه به صورت غیر حضوری اجتناب نمائید.

قوانین و مقررات
ثبت آگهی رایگان